Albert Solana Berengué

Albert Solana Berengué  exposa en el Fòrum TIG-SIG 2014: Big Data i Turisme: nous indicadors per a la gestió turística

Especialista en tecnologia, gestiona projectes que ajuden a les empreses a adaptar la seva estratègia de negoci al nou paradigma digital. És expert en mesurament i anàlisi de l'activitat de les marques en entorns digitals.

Apassionat per observar com la tecnologia transforma la societat, està incorporant coneixements en humanitats per tenir una visió global de l'impacte digital en les societats, organitzacions i persones.

Té més de 10 anys d'experiència en el sector tecnològic. Ha treballat com a programador i project manager en la signatura C3PO, treballant en el projecte de desenvolupament del DNI electrònic, i com a responsable tecnològic de la Fundació Equilibri, implantant projectes web a Espanya per revertir els beneficis en ajudar al desenvolupament educatiu i econòmic a Bolívia.

És coautor de 'Anàlisi de posicionament sectorial en xarxes socials', una metodologia editada per RocaSalvatella el 2013.

Llicenciat en Enginyeria Informàtica per Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), té un MBA per ESADE i una especialització en Màrqueting i New Media per la New York University. Ha completat la seva formació amb estudis d'Economia a la Harvard University. Actualment cursa la llicenciatura en Humanitats a la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). També imparteix formació de màrqueting per a emprenedors dins del projecte TicLaude de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).


Col · labora en la coordinació a Barcelona del projecte InvenTours, sessions d'innovació per a directius d'organitzacions globals.